KPSS ye çalışan anneler nasıl zamanı değerlendiriyorsunuz benim 2 yaşında oğlum 7 aylık kızım var ve ben yapamıyorum gündüz 1 saat akşam olunca pil bitiyor benim kahve içiyorum gün içinde ama yok uyku daha tatlı geliyor yapmam lazım da siz neler yapıyorsunuz