Selam kızlar beş aylık olduk kontrole gittik doktor ek gıdaya başlayabilirsin yavaş yavaş dedi ve de bu ay kilo almamış doktor kilosu boyu normal dedi donmeye başladı hareketlendı acaba ondan mı almadı yoksa sütüm mü yetersiz gelmeye başladı cis sayısı galan iyi ama aranızda başına gelen var mı