motherofLeyla Hanımlar bebeğinizi okuduğunuz an rahatlatan, rahat uyutan hangi duaları okuyorsunuz ben nas Felak ve ayetel kürsi şer defa okuyorum ama başka neler vardır
mematiii motherofLeyla ben üç kuluvallah bir elham okuyorum.Sonra Ayetel Kürsi okuyorum.Felak,nas ,bakara okuyorum birde yani hangi sureyi biliyorsanız okuyabilirsiniz
Rabia_annesi motherofLeyla “Euzü bı kelimatillahittammati min şerri külli şeytanin ve hammatin ve min şerri külli aynin lamme” bunu okuyorum
baharbahce motherofLeyla önce içinden duani edip sonra 11 salavat-11 fatiha tekrar 11 salavat getir arkasından 7şer defa nas felak ayetel kursi ihlas ve bir de kalem suresi 51. Ayet yazınca çıkan nazar duası okuyorum valla annem böyle yapmamı söyledi bence işe yarıyorda baya
motherofLeyla mematiii hmm elham kulhu ve bakara okunduğunu bilmiyordum, bakara baya uzun sanırım ya genelde telefondan felan dinletiyorlar ya
motherofLeyla Rabia_annesi bunu görmüştüm googlede nazar duası diye geçiyordu ama emin olamamıştım etkili mi diye :(