kaderbilge Alfa_Mom bence isilik gibi bişi benim kizimdada oluyo doktora fln sordum bı sorun olucak bişi deil dedi hatta krem bile kullanmiyoruz
Alfa_Mom Dilaramomy sağlık ocağında ki ebe pişik dedi ama yinede pek içine sinmedi doktora götürmelimiyim ilaç da yazdı üstelik sağlık ocağı
Dilaramomy Alfa_Mom bi kaç gün inceleyin geçmezse cildiyeye veya cocuk doktoruna götürün bence ama ciddi bişeye benzemiyor krem verdimi
minikmucizem0402 Bebek kilo alınca çıkıyormuş kayınvalidem öyle demişti 😂 benim kızımda da vardı 1 ay böyleydi bi çoğaldı bi azaldı hiç bişey kullanmadım şu an geçti şükür