MTVr
Kızım 21 aylık Bi hafta önce doktorumuz sanki şaşılık var göz doktoruna Bi göster dedi 6 ay önce götürmüştüm tekrar gittik hiç Bi sıkıntı yok kim şaşılık var diye bide güldü bana kısacası sorun yok umarım sizde de yoktur yine de Bi göz doktoruna gösterin derim içiniz rahat etmesi açısından