iyiki İnşallah kısa sürede geçer 😍
Aşırı katı bir diyet yaptım bir sürü gıdaya tepki gösteriyordu. İlk başta zorlandım ama sonra adapte oldum hem süt urunsuz hem glutensiz beslenmeye evde bir sürü çeşit yemek,tatlı hatta çikolata bile yaptım.
Dondurma ince cizgimdi onuda MADO da vegan dondurmalarla hallettim.
Sen neden hastanedesin çok geçmiş olsun