D0-2023dmb hiç takma boşver. Benim bebeğim kilosu ayına göre ama boyu biraz uzun diyor doktorumuz ve aşırı hareketli o yüzden zayıf görünüyor. Eltimin bebeği hem kısa hemde ne bulursa tıkıyor çocuk top gibi hareket edemiyor. Her seferinde bu çok zayıf çok zayıf diyordu baktım her görüştüğümüz de aynısını diyor canımı sıkıyor birinde tutamadım kendimi. Senin çocuktan sonra her bebek zaten zayıf gelir benim bebeğim zayıf değil seninki şişko dedim. O gün bugündür tek laf etmedi. Zorla kaşınıyor cahiller.