Merhaba arkadaşlar, çok üzgünüm sütüm çok azaldı ve bebeğim çok az kilo almış mama verebilirsin dedi hemşire, hemen gittik mama aldık ben de sanıyorum ki şakır şakır mamayı yiyecek, Allahım 3 gündür mahvoldum mümkün değil mamayı kabul ettiremiyorum çığlık atıyor ağzını kapatıyo, denemediğimiz kalmadı 4 aylığız bu arada, sütüm de yok mamayı da yemiyo napıcam ben 😩