minigimm23 Başta resim için özür dilerim Tecrübeli anneler bebeğim 4 günlük 2 gündür bezinde böyle lekeler görüyoruz bilginiz var mı çok endişeleniyırum ama evham da yapmak istemiyorum
Haydinn minigimm23 bu burdan çözülüp fikir alınabilecek birşey değil canım hemen bi sağlık kuruluşuna başvur
babymomyyy minigimm23 yani hemen doktora gidin bence bunu buradaki kimse bilemez ki bide 2 gündür varmış
Ucansupurge minigimm23 Hemen bir doktora gidin burda Ayşe’nin Fatma’nın birşey söylemesini beklemeyin
rabiaumran Beslenme yetersizliği gibi duruyor doktora götürün bence idrar yolu enfeksiyonu da olabilir geçmiş olsun
Elaattss Doğumdan sonra taburcu olurken çişinde turunculuk ve kan olursa hemen bir hastaneye gidin demişlerdi hemen gidin hastaneye
Ucansupurge minigimm23 Elbelt yaşayan vardır ama bu durumun bir çok sebebi olabilir ve sizinle ortak bir sebebi de olmayadabilir. Enfeksiyon olabilir,besin yetersizliği olabilir,sarılık olabilir.
minigimm23 Gittik şuan bir sıkıntı yok normal ama pıhtı şeklinde daha fazla gelirse miktarı artarsa tekrar getirin dediler