elanur25 Kızlar yeni doğum yaptım 10 gün sonra kontrole gel dedi alttan muane falan mı yapıcak çok korkuyorum
Asynm elanur25 benim doktorum çok iyiydi bakarken dikişlerime çok nazikti hani bir ağrı birşey çok fazla olmadı insan biraz ürküyor haliyle korkma bazen iltihaplanma felan oluyormuş ondan dolayı