laviniaaaa Merhabalar 😊 7 aylık kızım var kilo alımı biraz yavaş ek gıda+ anne sütü ve mama veriyorum ancak sanırım kilo almasına yeterli gelmiyor rica etsem kilo aldıran denenmiş tarifleriniz varsa paylaşır mısınız?
sedasayan1111 laviniaaaa kaşık mama var herobaby toz kutuda ondan 2 yemek kaşığı alıyorum ona bebek buskivi ekliyorum 3-4tane biraz da süt yada duruma göre su ekliyorum iyice karistiyorum 1 cay kaşığı ucu ile pekmez 1 tane ceviz muz yada elma rendeleyip karıştırıyorum bir guzel maşaAllah bu ay her sabah kahvaltısı onu verdim çok güzel kilo almış
sedasayan1111 gggb herobaby yeşil kutu irmikli meyveli olması lazım şuan tam olarak aklıma gelmiyor şok markete gelmişti 250 gram olarak tanıtım ürünü 14 lira eğer ugrarsaniz görürsünüz 🌸