Tugceeeee12345 Bebeğim 50 günlük gündüz 15 dakika kestirip uyanıyor bütün gün aynı şekilde birde gece 3 saat uyuyup sonra her saat başı kalkıp emiyor bunun yanında babynestte sallamadan uyumuyor bütün gece o ayağımda ben o şekilde uyuyorum var mı bir çaresi 😀
Deletedmom245 Tugceeeee12345 atak dönemleri denilen dönemler de huy değişimleri çok oluyormuş bir günleri diğer günü tutmuyormuş. Gündüz dokunmayın uyuyacağım modunda gece de sabaha kadar gel oturalım modunda😂 gece olduğunu anladığı anda gözleri olduğundan daha fazla açılıyor ve yaklaşık sabah 5 e kadar falan kapanmıyor🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun ne denir ki😂
Esmacetin Tugceeeee12345 konu ister annesi düzenli uyku bekleme hiç gazı olur rahatlamak için emmek ister kundak yap uyuturken daha dış dünya alısık değil
Tugceeeee12345 ZyNpYigit sütüm Var diye düşünüyorum tuvaleti ve kilo alımıda çok iyi bende başta öyle düşündüm ama hersey normal ama 2 haftadır böyle doktora sordum sütün olmasa bebek kilo almaz aşırı ağlar dedi☹️
Iremkocer Tugceeeee12345 canım benimki de öyle ya gündüz hiç uyumaz. Gece 12 den 3 e kadar sadece deliksiz uyuyor geri kalan sürekli sürekli mızıklanıuo memede uyumak istiyor hep. Çözümü bulamadım birrtürlü
ZyNpYigit Tugceeeee12345 Tugceeeee12345 bazen uyumakta istemiyorlar belli bi sre gozlerinin icine bakip.sakin tonda konus ve yavasca kaslarini sev oda ise yarayablir yada senin kucagini kkunu istiyodr
Tugceeeee12345 Deletedmom245 atak hesaplama yaptığımda daha 2 gün var atağına ama yinede girer mi erkenden atağa
Tugceaydnn Esmacetin ay evetvya kundak çok işe yarıyor ben başlarda yaptırmadım kalça çıkıklıgına yol açıyor diye şuan iki aylık yapmaya başladım ama yarım kundak bacakları serbest bırakıyorum rahatca gazınıda atıyor uyurken kundak yapmayınca elleriyle kendini uyandırıyor tabi bazen bunalıyır sesler cıkarıyor kundagını acıyorum serbest uyumaya devam ediyor 😂😂
Tugceeeee12345 Esmacetin herseyi denedim benimki inat sırf 2 aydır yapmadığım için daha kabul etmiyor maalesef ☹️ Olsn yapacak bşrssy yok canı sağolsun
AnneKaplan kundağı bebek uyuduktan sonra yaparsan belki çare olur. ben kucağımda uyurken kundaklıyordum hem uykusu bölünmüyordu hem daha derin uyuyordu.
Tugceeeee12345 Esmacetin yaaa sorma minicikler Ama karakteri var hepsinin resmen. Bu kadar olur sırf deniyorum çokça fazla deniyorum hep o ne isterse onu yapıyor yaptırıyor 😀