ozipek Dokuzkasimbebesi işte bunun sebebi tükettiğiniz gıdalar vs.. benim de daha beter olmuştu başıma geldi bir türlü bitirememiştim. Meğer yağlı vs yememem gerekiyormuş. Bir de ben konak kremi+şampuanı günlerce kullandım uyguladım temizledi derken kurutmaya başladı pul pul dökülmeye başladı sonrasında ara verdim. Tekrar kullanıp bioderma atoderm sürdüğümde hepsi elime geldi ve geçtiler tamamen. Aşama aşama haline bakın görsel ekliyorum 
Dokuzkasimbebesi ozipek ben neyi yemekten jeseceğimi bilmiyorum :(( cildiye doktoruna gidicem cuma günü bakalım ne diycek
ozipek Dokuzkasimbebesi benim cildiye doktorum kafası ve vücudundaki egzamalar için krem yazdı sadece bana şunu yeme bunu ye demedi kendim araştırdım😐 belki sizinki yardımcı olur
birminikkuzeycik Dokuzkasimbebesi bizde de çok vardı zeytinyağı sürüp biraz bekledikten sonra tırnağımın ucuyla çok hafif hafif nazik Bi şekilde kaldırdım hepsi resmen saç derisine yapışmış çıkmıyordu benim dediğimi yapın kesinlikle
sariyemre Dokuzkasimbebesi benim kızımda da olmuştu ben gece ve sabah mustelanın konak kremini sürdüm kafasına daha sonra da mustelanın konak şampuanı ile yıkadım ilk yıkamada %90 geçirdi ikinci yıkmaya bişey kalmamıştı . Konak kremi inceltiyor tabakayı yok ediyo
deniztalta Dokuzkasimbebesi konak için hiç bişey kullanma zeytinyağ da besler üstelik , arko klasik tüp krem sür yarım saat bekle bit taragı gibi ince bir tarak olursa daha iyi olur ama ince dişli bir tarakla hafif bası ile taran, hafta da 2 3 yap