Kızlar ben 45 gün önce doğum yaptım hâlâ kanamam devam ediyor. Dün kadın doğuma gittim spiral taktırmak istiyordum. Hormonlu spiral taktırmak istiyorum dedim. Neden hormonlu dedi biz onu yaşlılara takıyoruz dedi doktor. Benim çevrem de takan var devlet hastanesi hormonlu takmıyor mu? Takan var mı? Enfeksiyonum varmış zaten şuan olmaz dedi