tazeanne98 Silikon uç ilk aşamada denemedim ben. Ama 2 ay sonrasında denemiştim hiç emzirme hissiyatı olmuyor. Boş boş bekliyormuşum gibi oluyordu. Çıplak tenimle emzirdiğimde sütün emildiğini falan hissediyordum daha güzeldi benim için. Zaten bir süre sonra sütüm azaldığından dolayı kızım emmek istemiyordu. Bir yandan da biberonla mama yiyordu çünkü. Meme reddi baş göstermişti. O sebeple almıştım silikon ucu. Emzik emer gibi emer mi acaba diye. Emdikçe çoğalır mı acaba diye ama o da işe yaramadı 🥹