Sule22 çok zor gerçekten. Arkadaşım doğuda ilçe de,eşi askeri personel, kreş yok bakıcı yok, aile yok malesef nobetlere kızını götürüyor. Allah yardımcımız olsun moral veya destek vermeyi çok isterdim. Diyebileceğim tek şey inşallah süreç güzel olur 🙏 annenizin de ellerinden öperim zor gününüzde destek olması ne güzel.