Kızlar 2 ay 22 günlük bebeğim. Evet gaz sorununuz hep vardı ama öyle sürekli değil rutin akşama doğru olurdu sancıya emzirmek çok iyi gelirdi en azından 2-3 saat rahatlardı ne olursa olsun emerdi. ama bu 3 gündür aşırı sancısı var ne oldu anlamadım emziremiyorum da. Emmek istiyor yapışıyor sancı geliyor kafasını arkaya atarak çığlık atıyor. Acilde röntgende gaz çıktı baya. Ne yapacağımı şaşırdım. Denemediğimiz damla kalmadı. Masaj sıcak vs hepsini yaparız iyiydik ne oldu da bu kadar sancılandı ememeyecek kadar. Var mı bilginiz lütfen yardımcı olabilir misiniz