Kızlar kızım 8 aylık dünden beri öksürüyor. Ihlamur, elma cayi, bol emzirme, bol su, oda nemlendirme, kemik suyuna corba, elimden gelen her türlü desteği veriyorum atlatmasi icin. Bugün biraz gözleri nemli biraz durgun onun dışında öksürük aynı balgamlı sizce kendim evde doğal yöntemlere devam edeyim mi bi doktora göstereyim mi?