yadeyade27 annemler de löseve veriyor, ben oh be dünya varmış derneğine veriyorum. Bu derneğe sık sık bağış yapıyorum hatta elimden geldiğince. Çocuklara giden bir kuruşun bile sevabı hepsinden büyük bence. Yeter ki onlar gülsün, sağlıklı olsun, doysun, mutlu olsun.