zeynepeymennuri merhaba. Öncelikle sağlıcakla büyütün evladınızı. Şimdi bebeğinizin emmemesi sizin suçunuz değil. Bence önce bunu kabul edin. Bebekler tamamen keyfi hareket ediyorlar. Onlar n isterse o oluyor biliyorsunuz. Sizi emmektense mamayı tercih etmiş olabilir. Bu da alternatif. Çok şükür zorunda kalınca mecbur alıyoruz. Aç kalmasına seyirci kalamaz hiçbir anne. Benim fikrim yorulmuşsunuz anlıyorum ama pes etmeyin. N olursa olsun ilk etapta anne sütü. Süt sağma makinanızı değiştirin mesela. Bol bol emzirin. Önünde sonunda tutacaktır. Sakin kalmaya çalışın. Bebekler inanılmaz alıyor annenin gerginliğini. Elinizden geleni yapın. Baktığınız olmuyor. Mama ile ilerlersiniz. Dünyanın sonu değil. Çoğu bebek hiç emmiyor. Memeyi direk doğar doğmaz reddediyor. Bir şekil büyüyorlar. Kendimden örnek vereyim. Doğum sonrası kemik erimesi gelişti bende ciddi derece de. Yaşım genç olmasına rağmen hamilelik, doğum ve emzirme süreçleri kemiklerimi mahvetmiş. Doktor emzirmeyi bırak ağır ilaçlar başlayalım dedi. Ben kabul etmedim. İlk bebeğim. Bana ihtiyacı var. Daha 2 aylık. Deli gibi de sütüm vardı. Şakır şakır akardı göğsümden. Mama başlamam ben dedim. Canımı dişime taktım emzirdim. Gelin görün ki bu bana zarar verdi. Kemik erimesi yüzünden belimde bir omurga kemiğim kırıldı ve ödemlendi. Oturamıyorum, yatamıyorum, yürüyemiyorum. Bebeğime bile yetemiyorum. Yaşadığım ağrının acının tarifi yok. Mecbur emzirirken kullanılacak ilaçlar başlandı. O da ya sütümdeki yağı bitirdi ya da tadını değiştirdi bilmiyorum. Ciddi meme reddi yaşadım. Pes etmedim ama emzirmeyi bir şekil başardım ama bu sefer bebeğim kilo almamaya başladı. Sütüm ona yaramıyordu yani. Kabullenemedim bunu. Çok üzüldüm ama olan oldu. Mecburen 5.ayında hem erken ek gıdaya başladık hem de mamaya. Bazen siz n yaparsanız yapın olacak olan oluyor. Önüne geçemiyorsunuz. O açıdan Allah sağlık versin. Gerisinin çaresi her türlü var. Sevgiler🌺