Eveet çok iyi giden bir tuvalet eğiitiminden sonra malesef böyle bir durum yaşıyoruz.Devamlı altına çişini kaçırıyor tuvaletine oturmak istemediğini söylüyor buna yapmak istemiyorum diye bağırıp duruyor.tuvalet aparatı aldım taburesiyle birlikte bir kaç kez yaptı fakat yine altına kaçırmaya devam ediyor.değiştiriyorum altını iki dk sonra yine sırılsıklam.35 aylık şu an ne yapacağımı şaşırdım artık.bu durumu yaşayıp çözüm bulabilen var mı nolur yardım edin