Kızlar odasını ne zaman ayırdınız ve sorum şu odasını ayırmanın ne gıbı avantajları oldu daha mı ıyı oldu uykuları yada daha kı kötü ? Şimdi ben suan düşünmüyorum ama 1-2 ay ıcerısınde düşünüyorum 5 aylık daha çünkü ve çıt sesıne uyanıyor yaranın yorganı çekecem ya uzerıme kımıldıyor çok zor geçiyor vallahı ya bıde tabı uyku gerılemesı vs yaşadıklarınızı anlatabılırmısınıx bu sürece gırenler