koalamom geceleri power pump yaptım ama her gece değil çok yorucu çünkü ve bebeği emzirmek için 2 saati asla beklemedim. Bebeğin 1-2 saat memede durması önemli değil aktif emmesi önemli. Uyursa boynuna dokunun öyle devam ettirin emzirmeye. Beslenme de bol proteinli,vitaminli, ara öğünlü beslenin. Benim başlarda çok az emme çoğunlukla mamaydı. 1. aydan sonra mamayı 600ml den 90 ml e kadar düşürdük ama malesef 3. aydan sonra meme reddi oldu sütüm yine azaldı. Şuan yine artırmaya çalışıyorum sağarak 2 gün önce başladım.