Musmutlumu dil bağı bizde de vardı doğdu zaman 5 bebek doğdu tek bebekte var demişti doktor odaya gelip o da bu bebekti demişti 6 aylık olunca kesti doktor emmesinde sıkıntı yoksa 6 aylık olunca demişti emmesin de de sıkıntı yoktu ama biz korktu tabi ki yine de konuşamaz edemez diye kesileceği gün gece doyurdum karnını saat 2 3 gibi ilk sizi yapıcz dedi doktor geldşm ettşm diyesiye saat 9 oldu çocuğum açlığından ağlaya ağlaya helak olmuştu yıkmıştı hastaneyi büyük çocuk değil ki lafla anlatasın benimle birlikte girdi ama kapı da bekledşm ben almadılar bi 10 dk içinde çıktı herhalde öylr kanama vs olmamıştı yöntemlerinş unuttum ama bizim olayımız böyle oldu eğer varsa çok geç olmadan kestirin sizde bizim ki az bişeydi dilinş falan çıkartıyordu ama ucu kalp şeklinde oluyordu kestirdik bizde araştırma hastanesinde yaptırdık