Ky06 Sizde hangisi daha çok işe yaradı. Ben bi şişe şurup denedim çok bi fark olmadı. Bi de çok çabuk bitiyor. Damla nasıl
Mervebtnrr Ky06 şurup iyi canım benim kızım çok gazlıydı ebemiz onu önermişti aldım rahatlamıstı çok hep onu kullandım yine çocuğum olsa yine onu alırım bitkisel üstelik 😊
Sumeyye011 Ky06 bende bebegim kolikti denedım surubu cok memnun kaldım canım günde 4 kere 1 tatlı kaşığı dedi doktro bana öyle veriyorum bebegim 2 aylık
Mervebtnrr Ky06 3 kere veriyordum sabah öğle aksam 5 ml kadar. Snra gazımızda azalma olunca aksamları vermeye baslamıstm sadece ilk 3 ay kullandık biz snra gaz fln olayı bitti.
Sumeyye011 Ky06 benım bebeğim krize giriyordu kolik krizleri o yüzden cok düzenli kullanyrm faydasını gördüm canım