dkahraman Kızlar dün kan verdim bir sürü glükoza da bakılmış 75 çıkmış ben normal diye biliyorum ama e nabızda normal dışı sonuçlar kırmızı görünür ya öyle görünüyordu normal değil mi 75 çıkması ?