Kızlar aşırı beyaz tenliyim. Cildim düzgündür öyle sivilc leke falan yok. Ama o beyazlığı toparlamak için kendimi bildim bileli maybelline pudra kullanıyorum. Ama tabi yaş ilerledikçe(34) pudra çizgi çizgi kalıyor yüzümde. Başka ürün önerisi olan var mı? Bb krem vs gibi