Arkadaşlar bebeğim erkek bebek 5 aylık. Yaklaşık 15 gündür geceleri ağlayarak uyanıyor çok zor susturuyorum. Rutinimiz vardır 9da uyuruz bu hep böyleydi. Saat 12 ye kadar problem yok ama 12de bir başlıyor saat başı çığlık çığlığa ağlamaya,4 ay atağını yeni mi yaşıyor acaba başına gelen varmı içinizde