Merhaba kızlar bebeğim 5aylık.dün 5ay kontrolünde bu ay sadece 100gram aldıgını öğrendik meme mama şeklinde besleniyor. Reflüsü var ama hep kilo alımı oluyordu bu ay olmadıgı için doktorumuz reflü maması başladı, haftaya kilo kontrolüne çağırdı. Çok tedirgin oldum endişelendim ya kilo alımı olmazsa diye 🥺 bu durumu yaşayan var mı aranızda