27 aylık olcak 3 gündür gece sancısı var gibi uyanıyor ağlıyor. Yataktan salona gitmek istiyor ama deli gibi uykusu var düz yatmıyor kucağıma alınca uyuyor . Uykudan birden kalkıp oturup kaka yapmaya çalışıyor zorlanıyor gibi ama anlamadım .hastaneye gittik sancısı vs bi yeri ağrıyordur diye . Ultrason çekilde idrar tahlili vs yapıldı doktor herşeyin temiz olduğunu söyledi gazda gözükmüyor. Ben zorlandığını söyledim karnı ağrıyor gibi lavma yapıldı kakasını yaptı ama yok yine aynı gece kalkıp ağlıyor. Napcam ben