irem25 Sebeyda ben olmadım iki hamileliğimde de. Doktorum sen bilirsin ameliyathane ortamı zaten steril oluyor demişti ben de yaptırmadım 🌸 aşı karşıtı filan değilim bu arada sadece doktorumun da söyledikleriyle gerek görmedim 😁
Marianne Sebeyda 1 tanesini önceden kedi ısırdığında yapmıştım diğerini hamilelikte. Ama yaptırmanızı öneririm. Tedavisi zor bir hastalık.
Dmt-01 Sebeyda iki hamilelikte iki de sonrasında oldum beş doza tamamlayabilseydim ömür boyu koruma sağlicaktı am son dozu il değişikliği filan derken olamadım unutmuşum kaldı öyle
Zengo Olmadim saglik ocagi yok demisti.Arastirdim neden oluyoruz diye ameliyatta mikrop kapabilir misiz e millet kalp ameliyati oluyo goz ameliyati oluyo olmuyo.Bu iste bi terslik var dedim.Ha asi karsitimiyim asla kizima tum asilari yaptrcam.
mnkanne1 Sebeyda gebelikte 2 Doğumdan sonra 2 toplamda 4 doz oldum hemşire kuzenim onları tam yaptırırsan ömür boyu koruma sağlar demişti hepsini yaptırdım o yüzden