Merhaba hanimlar benim kizim 2 yaş 4 aylik tam olarak konuşamıyor yani kelimeleri var gerektigi yerde isteklerini kisa şekilde ifade edebiliyor ama cümle kurmasi yok. 2 aydir felan büyük tuvaletini yaparken saklaniyordu. Şuanda yaklaşik 2 haftadir kendisi büyük tuvaletini bezine yapmak istemiyor asla kendim zorlamadim kendi kendine tuvalete yapmak istedigini belli ediyor ve goturunce de gercektende yapiyor. Ama daha küçük tuvaletini tutabilecegini düşünmüyorum çünkü sabahlari asla kuru uyanmiyor. Gün içerisinde de çok fazla su tüketen birisi. Size sormak istediğim küçük tuvaleti konusunda da nasil bir yol izlemeliyim onuda kendi istedigiyle mi birakir yoksa yapmam gereken birseyler varmidir. Birde fiziksel ve kas gelişimi olarak biraz geride olan bir cocuk. Çünkü hem küçük doğdu hemde istahsiz bir cocuk. Fikri olan yardimci olursa sevinirim.