Başkasının evine bende göndermem çünkü bir çok sosyalleşebilecekleri alan var. Gider, gezer tozar geri eve döner. Kimse kimsenin evinde kalmamalı bence, akşam olunca herkes evine dönmeli. Ama ipin ucunu kaçırmamak lazım, çok kısıtlayıp çocuğun aklını dışarıda bırakmamak lazım öyle olunca daha çok hataya meyilli oluyorlar. Her şeyin iyisini kötüsünü güzelce anlatıp bilinçli bir birey yetiştirmeliyiz. Yani gidebilecek imkanı varken kendisi tehlikeli bir ortama gitmeyi seçmeli. Bizden korktuğu için değil yanlış olduğunu bildiği için yapmamalı bir şeyi.