smyremr 2 aylık bebeğim var çocuk cerrahisine götürdüm daha çok küçük sünnet mi yapılır buna annesi dedi 6 aylık falan bir olsun dedi ama bazen okuyorum yaptıranlar var bu aylar da ve çok çabuk iyilestigini söylüyorlar bu doktor acaba neden böyle dedi
lokumtos smyremr 35 günlükken yaptırdım doktorlar önerdi hiç bir şey anlamadı 6 aylıkken çok zor dönmeye baslamadan olması gerekiyor
Nur2021 Yani bencede daha cok kucuk,ben kiyamam şahsen… 6 aylik ideal gibi toparlar biraz bebek kendini…
smyremr tugbayagcii devlette bu kadar küçük yapmıyorlar deneyimleriniz nelerdir ne tavsiye edersin çabuk iyileşmiş miydi
arslanbebek18 smyremr Her doktor farklı şey söylüyor 😒 Ama ilk 3 ay acısız ve bir şey anlamıyor ben 4. Ayda yaptırdım tam hareketlenmeye başladığı ay ilk 2 saat hariç çok güzel geçti gitti 1 haftada toparladı
arslanbebek18 smyremr Erken yaptıranların fikrini sorarsanız eğer 3 aya girince hiç geç kalmadan yaptırın derim ben
seniyirimmisdafaa smyremr 3 aylikken yaptirdim canim cok cabuk iyilesti ve daha hareketlenmemisken rahat oldu sukur 6 aylik bebek hareketlenir ufaktan dönmeye baslar cok zor olur
2023annesi seniyirimmisdafaa bebekten bebeğe değişir canım benim bebeğimde 6 aylık çok hareketli ama dönemiyor daha otururamıyor desteksiz bence 6 aylık dönemiyorsa sünnet için ideal zaman bide kilosuna da bakıyolarmış bende nisanın 5 ine randevu aldım cerrahiye inşallah oluruz 🙏❤️
Hadianne smyremr 3 buçuk aylıkken yaptırdım iyi ki de yaptırmışim demiştim çünkü sünnetten bir hafta sonra dönmeye başlamıştı bence bebekelr çok hareketlenmeden yaptırılmalj başka bı doktora daha danış sen
elisa38 smyremr ben oğlumu kg vardı biraz göçük olmasın diye 1 aylıkken yaptirdim kolay gecti süreç de belli zaten çocuk bide tepki sadece ağlayarak veriyor belki büyük olsa tramva kalacak
Kuzeynepp smyremr smyremr asıl büyüyünce zor baska cerraha götürün bnce bana kalsa hastaneden çıkmadan 2. Gün yaptırrdım ama kilo kaybımız oldugu için toparlannca gelin dediler 3 aylıkkn yaptrdık hiç zorlugunu cekmedim şükür 🙏 asıl bebeğini düşünen erkenden bişey anlamadan yaptırr bnce hiç vakit kaybetmeyin.
Ozgee59 smyremr bende 6 aylıkken falan yaptırmayı düşünmüştüm hep kıyamadım daha küçükken ama pek bişey farketmiyor bence. İnsan 6 aylıkken de kıyamıyormuş çünkü. Dönmeye başlamadan yaptırmak iyi olabilir. Bizim de çabuk iyileşti bu arada pek ağlamadı bile. 5.5 aylıkken yaptırdım ben
zeyzey001 3 aylıkken yaptırdık 1 güne normale döndü anlamadı bile 6 aylıkken ek gıda, diş emekleme derken zaten huysuzlukla felan geçiyor
saideren zeyzey001 bende yaptırmak istiyorum bebem 2 aylık ama çekiniyorum bi yandan daha çok küçük yıpranır diye
Ogretmenannex smyremr 43 günlükken yaptırdım doktor dönmeden öneriyoruz dedi . İlk gece geçirince çok rahat ettik . İlk defa önermeyen doktor görüyorum
Bayancorek smyremr doktora göre değişiyor o durum ya, ben 10 günlükken yaptırdım iyi ki diyorum hem hemen iyileşti hemde büyüdükçe durmuyorlar ki hareketleniyorlar sonuçta.
nurcanyvz Ben 4.ayda yaptım tekrar sünnet gerekti şuan 1 yaşında tekrar müdahale edicekler bence doktorunuzu dinleyin