Nefesinnannesi Selam arkadaslar bebeğim 12günlük 3 gün önce göbegimiz düştü bugün biraz kanamis kan toplamış başına gelen varmı boyle bişey normal dediler ama kafama takıldı bişey olmaz dimi ??
Deletedmom388 Nefesinnannesi Kızımın da öyle olmuştu minik minik ama 2-3güne geçmişti,her banyodan sonra iyice kuruluyordum.Yine de sağlık ocağına gidip gösterebilirsiniz içiniz rahat eder
Annelikyolunda Nefesinnannesi doktorunuza danışın mutlaka bizde de kanamıştı doktorumuz hemen görmek istemişti. İkinci kez kanadığında ise k vitamini iğnesi yapılmıştı
Cemremmmmm Nefesinnannesi normal canim.bende cok endiselenmistim ama geciyor merak etme.durmayan bir kan degilse,iki uc damlaysa normal dedi doktorumuz.yara kapanana kadar kan gelebilir.cok sık yikamamaya calis.
Heisenberg Nefesinnannesi enfeksiyon kapabilir. doktorunuzu arayın sorun eğer numarası yoksa bi acile gösterin isterseniz.
Nefesinnannesi Deletedmom388 İnternetten araştırdım normal diyor benimki 35+2de doğdu o yüzden olurmus küçük doğanlarda ama yinede endişelendim yarın bı sağlık ocağına goturucem
Nefesinnannesi Annelikyolunda biz hastaneden çıkmadan önce o iğneyi vurmuşlar canım bizim kıza asi kartında yazıyor
Nefesinnannesi Cemremmmmm Enn son pazar günü göbeği düşünce yıkandı canım sonra yikamadim daha belki cuma günü yıkarım
Nefesinnannesi Janss Nokta nokta kanamis kıyafetine bulaşmış göbeğinin üstü kan toplamisti kanamiyordu ama yinede goturucem içim rahat etsin
Annelikyolunda Nefesinnannesi bize de vurmuşlardı ama ikinci kez kanayınca tekrar yaptılar. Her iki kanamada doktor kontrole çağırmıştı. İğne yapılsın diye değil ama bir doktorun görmesi gerekir benim görüşüm
YigitEnsar17 Nefesinnannesi bizimde öyle olmuştu mikrop kapmaması için doktora götürdüm k vitamini yaptı. İç kısımlar tam kuramadan düştüğü için kanama yapıyormuş