Fatos0605 Bebeğim iki yaşında geçen haftalarda grip olmustu çok hafif atllattik şurup vs öksürüğü gitmisti ama cumartesi günü tekrar başladı ve baya şiddetli Allah korusun ama boğmaca olabilirmi başına gelen varmı birde öksürük nasıl geçer birçok şey denedim
sagopakajmerap Fatos0605 şu sarımsak kürü var onu denediniz mi bizde çok işe yaradı çok şükür.. bir iki hapşırdığında hemen yapıp veriyorum çok işe yarıyor
Fatos0605 Fatos0605 onu daha önce çok yaptım ama nedense anlamadığım bir şekilde oksurukleri daha çok artti
Fatos0605 Fatos0605 geçen sene hastalandiginda yapiyordum bu sene çok bir faydasını göremedik hatta ilertletti nedense
sagopakajmerap Fatos0605 evet o. Hmm o zaman vermeyin. Alerjisi olabilir mi evde toz olmasın sürekli yatağını çırpın sabahları havalandırın.. benimki toz olduğunda öksürür ordan biliyorum alerjisi var
Fatos0605 Fatos0605 çok oksuruuyor bir öksürük sütununun ilk defa çoğunu bitirdik çok az kaldı ama fayda etmiyor