ebruerol Merhabalar bebeğimin ateşi 37.5 ve burnu çok dolu aspire ediyorum ama yinede dolu sizce ateşi normal mi yarım ölçek calpol verdi doktoru ama varmı başka tavsiyesi olan su ver vs dedi yakınlarım sıvı takviyesi için vermelimiyim
Tomris61 ebruerol eklem yerlerine pamuklu bez ve ince giydirin. Benim kızım da sebepsiz 38 olmuş 1 saat önce uyanmıştım. Ben direkt ilaç vermeyi uygun görmüyorum ama ufak dediğiniz için bir şey de diyemiyorum. Soyup emzirdim yarım saatte geçti yine de ince giydirdim bu gece
aslisdiyebiri ebruerol daha minicik zaten şu vermenize gerek yok zaten onun neye ihtiyacı varsa anne sütü ona göre sekilleniyo
yanaklibebek ebruerol calpolu iyiki verdin çıktığı gibi vereceksin tabiki Doğru bulmuyorum diyenlere bakma 4 saat geçti hala varsa yine Calpol ver Ev 22-23 derece ise üstünü çıkar atletle kalsın Hala düşmediyse ılık bez koy alnına
zweifachmama ebruerol burun tıkanıklığı bizdede var 3 haftadır 40 günlük olduk baby vac aldım burnu acıldı bi bakın derim. Burnu tıkalı olduğu için ateş çıkabilir.
ebruerol Tomris61 ilk hastalığımız olunca napcamı bilemedim içinde bi atlet üstünde bi tulum var yeterli mi çıkartsam üşür mü böle böle hep ikilemde kaldım
Tomris61 ebruerol atletle emzirin biraz ateşi düşsün sonra ince bir tulum yeter eviniz sıcak ise. Zaten üzerine illa bir şey örtüyorsunuzdur. Merak etmeyin soğuktan değil sıcaktan terleyip hasta oluyorlar