Selamben_ Ben sık emzirmeye çalışıyorum ama benimki almak istemiyor bı emiyor bı emmiyor bı cigiriniyor memede bı emiyor tam emmedigini hissediyorim 10 dk sonra tekrar emziriyorum yok delircek gibi bağırıyor . sizde nasıl durumlsr ?
yanaklibebek Selamben_ bebek kendi ağlar zaten acıktığı için aranır Sen zorlama Tam acıkmadan da zorla emzirme Tam aç olduğuna inandığında teklif et
naynininom Selamben_ 3. Aysan sonra 3 saatte bir emmeye başladı kendi istediği zman emdi. Bence zorlamayın meme reddine bile sebeb olabilir canı istediğinde emsin.