Kızlar 4 senedir oturduğumuz evden çıktık. Ev sahibimiz bize annem babam gelecek marta kadar çıkın dedi. Geçen senede, seneye bizimkilerin gelme durumu var haberiniz olsun demişti. Bu senede gelecekler deyince bizde inandık. Şu piyasa da çok darlanarak çıktık gerçekten. Bugün duyuyoruz ki evi kiraya verecekmiş. Şimdi bu adamın mesajları herşeyi duruyor. Eğer evi kiraya verirse biz şikayetçi olursak ne olur bilen varmı. Eğer bize kira şu olun deseydi eşim en fazla 6 ya kadar kabul edecekti. Geçen sene 850 den 2000 yaptı. Hiç birşey demedik. Şimdi de 5-6 yapsa kabul edecektik. Taşınmak çok zor çünkü. Yaşadağımız şehir küçük. Haberleri geliyor illaki.