Bizimkide 3 yada 4 aylıkken krup olmuştu dr ya hastaneye yatıralım yada siz hava makinası alın kendiniz verin demişti.Bizde pandemide iyice hasta etmeyelim dedik ve evde kendimiz verdik .Nefes alamadığını hissettiğin anda cam acıp önünde hava aldırman gerekiyor yada buz dolabını açıp önünde tutman gerekiyor demişti dr