Arkadaşlar bu diş ağrısının Bi çözümü yokmu ya. 7 aylık olduk. Damakları baya şiş ama dişi bi patlamadı. Çok kaşınıyo, çok huzursuz olup ağlıyo. Gündüz zar zor uyuyo. Yok mu bu ağrısını hafifletecek bir şey. Bunu yaptım baya iyi geldi dediğiniz blr şey?