gencmom_ Etrafa takılmayın hiç. Tedavisi varmış düzelir Allahın izniyle. Benim oğlumun kolu kırıldı 1 ay oldu ameliyat olalı çok dikkat ediyorum kolunun üstüne düşmesin aman diye resmen her saniye dibindeyim. 5 yaşında oğlum parka gittiğimiz de falan oğlum elimi bırakma oğlum yavaş yürü hayır o tümseğe çıkamazsın falan diyorum bazen seziyorum bakışları içlerinden kocaman çocuk bebek gibi muamele yapıyor diyorlardır kesin 😂 desinler umrumda değil yani. İnsanlar içini bilmeden konuşur, düşünür. Gerçi bilseler dahi bazen çok sıkma bişey olmaz diyorlar yahu olmaz belki de ben tedbirimi alayım sonra dikkat etseydim böyle olmazdı diye yeyip bitirmeyim kendimi. Tedbir bizden takdir Allahtan 🙏