annemioldumbensimdi_ bu ara benim kızımda beni yastık olarak kullanıyor. Birlikte uyuduğumuzda sırtıma dayanıyor oturup uyuyor farklı bir stilde kendisi:)) ama gece cok fazla dönüyor gercekten basucunda yatırsam ayakucundan kalkıyor ben emzirme yastığında buldum çözümü. Onun arasına koyuyorum elleri cok hareket etmedikce dönmüyor. Hatta şuan ailemle kalıyorum emzirme yastığım yok yanımda,bir pikeyi uzunlamasına sardım emzirme yastığı sekli gibi kullanıyorum epey işe yarıyor şimdilik