busrakaaneren Kızlar oğlum 14 aylik oldu birseye sinirlendiğinde kafasını yere vuruyor hemen sarılıyorum tutuyorum kafasını yapmasın diye ama 1 haftadır alışkanlık haline mi getirdi neden bilmiyorum sürekli yapıyor ben odadan çıkıyorum çıkınca kafasını kapıya vuruyor alnını morartmis bugün küçük bisey ben görmezden vurdurmus heralde ben ne yapicam bu şekilde ya kizdim yapma dedim çok küçük anlamıyor vurduğunu gördüğümde hemen tutuyorum ama görmediğim zamanda yapıyo yardımcı olun nasil geçirebilirim bu öfkesini kafaya vurma davranısini çocuğu böyle olup unutturan var mı ve böyle yapması normalmi ?
prens_prensesannesi busrakaaneren benimde 22 aylık bebeğim aynısını yapıyor kızıyorum bağırıyorum ama fayda etmiyor her hafta bir yeri ya şişiyor ya morarıyor çözüm bulamadım laftan anlamıyor
balinayakafaatanhamsi busrakaaneren vallaa ben başta uyariyordum yapma diye. Ama oyun haline getirdi. Bende hiç önemsemedim. O tarafa bakmadım. Yada farklı bir yöne çektim dikkatini. Oylelikle geçti. Yapma etme dedikçe daha çok yapıyorlar. Onemseme biraz yada AA bak surda ne varmış falan diye başka yöne yonelt
Bebegimm1 busrakaaneren derdini anlatamadıgı için yapıyorlar o yuzden sinirleniyor tepkisini bu şekilde veriyor kızmayın çnkü konuşamadıkları için ne istediklerini de ifade edemediği için tepkisi bundan.geçiyor siniri geçtiğinde sarılın onu anladıgınızı söyleyin kısa zamanda geçiyor diyemem ama geçiyor o yuzden sakinleştiğinde bol bol sarılın
busrakaaneren prens_prensesannesi doktora gotursek mi ki bilemedim sonuçta hasta değil o yüzdende doktora götür sem ne dicem kızınca vuruyor sadece o yüzden onu da bilemedim sizinki yeni mi vurmaya başladı önceden de yapıyor muydu ?
busrakaaneren balinayakafaatanhamsi sanırım bu konuda haklısın biraz bu şekilde dikkat çekmecede çalışıyor gibi geliyor bazen çünkü ben genelde hergun vakit geciriyorsum oynuyordum bi kac gündür islerim vardi babannesine bıraktım bide yorgun olunca evde biraz uzandim pek oynamayamadim onunla galiba onunda etkisi var
prens_prensesannesi busrakaaneren bence doktora gerek yok unuturlar inşallah tabi biz üzülüyoruz ama yapacak bir şey yok onlarda inşallah doğru birşey olmadığını canlarının acıyacaginin farkına varırlar
Zeynepas busrakaaneren bence hiç doktora götürmeyin çünkü ben götürdüm kafasını vurduu için beyin tomografisi falan istediler yaptırmadım gereksiz radyasyon daha sonra kendiliğinden bıraktı
balinayakafaatanhamsi busrakaaneren aynen canım. Onu artık kullanıyor. Baktı sen tepki gösteriyorsun. Senin dikkatini çekmeyi başardı. Oda devam ediyor. En iyisi umursamamak
busrakaaneren balinayakafaatanhamsi öylede napiyim korkuyorum kafası olunca bisi olursa diye bide bugün morarmış gorunce daha cok korktumt
Haffuse Benim kizim da ellerini kollarini morartircasina isiriyor. Artik gormezden gelip, dikkatini baska yone cekicem. Tum tavsiyeler bu yonde cunku. Yapma kuzum, bak ellerin aciyor uf oluyorsun gibi guzelce konusmam bile care olmadi😅
Adaoslem busrakaaneren benimki de ay ı durumdaydı. Rahat bıraktım umursamadım, istediği zaman vurdu. Ağlayarak yanımageliyorsu. Hiçbir şey yokmuş gibi devam ediyordum. Şuan bıraktı. 15 aylık benimki de