melissa_2201 Bebeğim sadece mamayla besleniyor sma kullaniyoruz bı tanidigimiz bugün golden goat önerdi gaz sıkıntısı ve kabızlık yapmıyormus kullanan var mi aranızda faydasını gördünüz mü
muserref20 melissa_2201 evet benim bebeğim de kabızdı 1 hafta falan yapmadığı oldu golden goata başladık 5 gün 3 gün derken hergün yapmaya başladı ben çok faydasını gördüm gerçekten
Kuzeynepp melissa_2201 17 aydr kullanıyorum ne gaz ne kabızlık olmadı şükür 🙏 hatta yedikten 5 dk sonra kndi çıkarıyordu gazını. Zaten içeriği en temiz mama.
zeynepecembahadir İçeri temiz 2 mama var golden goat ve baby goat anne sütüne en yakın olanlar bunlar çünkü diğer mamaların hepsinin içinde Palm ve benzeri yağlar ve bileşenler var. bu sebeple çocuğunuzun sağlığı içinde doğru bir tercih golden goat olur
bbkanne Bende golden goat kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum şuan 4 aylık. Golden da %83 keçi sütü var baby goatta %50 den az