4aylık bebeğim 2aydır fitille kaka yapıyordu kaka yapmamasını da anne sütü aldığı için doktorlar normal diyodu artık fitilde fayda etmeyince bugün başka doktora gittik sürekli fitil kullanmanın zararlı olduğunu poposunun dar olabileceğini söyledi probiyotik verdi 1hafta denicez duruma göre çocuk cerrahisine yönlendireceğini söyledi böyle bişe başına gelen var mı
Olduki probiyotik de fayda etmedi çocuk cerrahisi ne işlem yapıcak bilen var mı