Aliis bizimki de 8.5 aylık aynı sorunu geçen hafta yaşadık. Tam da aylık kontrolüne denk geldi doktor muayene etti geniz akıntısı var dedi. Antibiyotiğe gerek yok dedi. Zaditen damla verdi alerji damlası onu kullandık. Sürekli burnunu temizledim serumla. Bir de yüzde üçlük serum varmış onu önerdi ama çok zor bulunuyor her eczanede yok. Alamadım ben de. Onu nebul cihazına koyup hava ile ver dedi. Bizimki zamanla geçti bi tık uzun sürdü iki haftayı buldu