atlas41023 bu arada ben 4 aylıkken tadimlara başlamıştım. Şuan 9 aylık herşeyi yiyor ve yemek yemekten keyif alıyor. Amerikan pediatri akademisine göre 6. Ay , Avrupa bilmem ne şeyine göre 4. Ay ek gıdaya başlama yaşı. Ama bence ne kadar erken tadimlara başlarsa bebek, ilerisi için o kadar rahat oluyor. En azından ben kendi bebeğimde bı sorun yaşamadım. Bir de alerjik olmasına rağmen 🙈