Bebeğim 2 Ay 10 günlük 2 gündur bende grip belirtileri vardı galiba bebeğimede geçti sadece burnundan nefes aldığı için tıkandı bugün iki kez çok korkuyorum serum fizyolojik temizliyoruz fakat tam açılmadı Bi tarafi başka önerebileceğiniz bisey varmi yardımcı olursanız çok sevinirim