RB2023 Arkadaşlar bebeğim 3,5 aylık agzını çok fazla tükürük yapıyor ve beş günden beri de salyaları akıyor bu aralar dahada arttı neden oluyor acaba diş erken mi çıkacak aynı durumu yaşayan var mı
melisamoms RB2023 benimkide 3,5 aylıktan itibaren başladı salya akıtmaya elide hep ağzında 5 aylık hala devam ediyor diş yok ama şuanlık
Gonuel RB2023 canım benim bebeğim 3 aylık çıkardı ilk dişini. Şuan 6 ay 4 günlük 5. Dişi çıkıyor maşallah. Alt dişleri kolay ama üst yan dişleri çok zor çıkıyor şu 2 gündür neler çekiyoruz 😓 yani olabilir salyası akıyosa eli sürekli ağzındaysa çıkacaktır o zaman. Kolaylıklar diliyorum 🫶
Defnem35 RB2023 benim bebeğim 2-2.5 ay civarı başladı bu söylediklerinize. Hatta doktora bile sordum kontrole gittiğimizde. Normal dedi. Yutkunmayi yeni öğrendikleri için tükürüklerin birikmesi herşeyi normal. Dişin de etkisi vardır elbet. Kızım bugün 5 aylik oldu. Alt damaklarında beyazlasma var. Kolayca çıkarırlar inşallah bebelerimiz dişlerini
masaldoruk RB2023 benim oglumda 3 ayından beri salyası hic durmadı. Diş yerlesmesi oluyor bence damaklari yumuşaktı sertlesti beyazlasti. Şuan 7 aylık salya azaldi diş yok